Dark

Auto

Light

Dark

Auto

Light

Oriol Sàlvia campió d’Espanya Sots 19

Els passats dies 23 al 25 de Gener les instal·lacions del Real Club Náutico de Tenerife van acollir l’edició del 2026 del Campionat d’Espanya sots 19 d’esquaix, amb 4 representants catalans als dos quadres de competició, el masculí i el femení.

A la categoria masculina Oriol Sàlvia (Mèlich SportsClub, Sant Just Desvern) va fer bons els pronòstics i es va endur el títol de forma brillant, sense cedir un sol joc en tot el torneig. Sàlvia es va imposar a 1ª ronda al local Miguel Ríos, a quarts de final al palentí Rodrigo Mingo, a semifinals al també local Alberto Mateo, i a la final al gallec Lucas Castillo, amb parcials d’11/4, 11/5 i 11/6, revalidant el títol aconseguit l’any passat.

A la mateixa categoria Pol Asensio (BGS) va finalitzar a la vuitena posició, mentre que Arnau Puiggròs (Mèlich) va finalitzar a la 12ena plaça.

A la categoria femenina Mar Ruiz (CEAC, San Vicenç de Castellet) no va poder superar la fase prèvia, al caure davant la local Paula Guadalupe, finalitzant a la 17ena posició. L’andalusa Estela Martín es va endur el títol al superar la basca Irune Peinado per 3 jocs a 0.

Resultats:

https://www.rankedin.com/en/tournament/62611/campeonato-de-espana-sub-19-2026

Streaming: