
David Biern, Iván Sánchez, José Martínez i Miguel Ángel Paul s’imposen al I Open C.N. Sant Andreu d’Squash 57
- Federació Catalana d'Esquaix i Raquetbol
- març 9, 2025
- Destacats, Notícies
- 0 Comments
Els passats dies 7 i 8 de Març es va celebrar el I Open Club Natació Sant Andreu d’squash 57, en categories absoluta i veterans amb 20 participants de diferents Clubs de Catalunya, prova puntuable pel circuit d’Squash 57 de la Federació catalana.
A la categoria absoluta domini del local David Biern, que es va endur el títol sense cedir un joc, imposant-se a quarts de final a Jesús Castán (CN Sant Andreu), a semifinals a José Martínez (CN Barcelona) i a la final a Cristian Paul (CN Barcelona) amb parcials d’11/4 i 11/5. La tercera posició va ser per Martínez, al superar Javier Agruña (CN Sant Andreu) per 2 jocs a 1.
A la categoria de veterans +35 es va repetir final entre David Biern i Cristian Paul amb victòria per Biern per 12/10 i 11/4. Tercera posició per Marc Tena (DIR Rocafort) per davant del local Enric Calafell.
A la categoria +45 victòria pel local Iván Sánchez, al superar a la final a Javi Agruña amb parcials d’11/5 i 11/3. El també local Albert Soria va finalitzar a la tercera posició per davant de David Gil.
A la categoria +55 victòria per José Martínez, al superar a la final al local Ferran Josa per un ajustat 2 a 1, amb parcials d’11/8, 8/11 i 11/9, Tercera posició pel local Miguel Angel Paul.
Finalment, a la lligueta +65 triomf de Miguel Angel Paul. Paul es va imposar al partit decisiu al seu company de Club Juan Luis González amb parcials d’11/8 i 15/13. Tercera posició per Carlos Santana (Bonasport).
Resultats:
https://rankedin.com/en/tournament/49906/open-c-n-sant-andreu-absolut-i-veterans-squash-57