Dark

Auto

Light

Dark

Auto

Light

Bona actuació dels catalans al German Junior Open

Els passats dies 20 al 23 de Febrer la ciutat alemana d’Hamburg va acollir l’edició del 2025 del German Junior Open d’esquaix, amb la presència de quatre representants de la Federació catalana a la categoria sots 19 masculina amb molt bons resultats.

El jugador del Mèlich SportsClub de Sant Just Desvern Oriol Sàlvia, va accedir a les semifinals del quadre principal del torneig. Sàlvia es va imposar a l’aleman Alexander Neumann per 3 a 0 a primera ronda, al suís Mika Von Aesch a vuitens de final també per 3 a 0, i a quarts de final al també suís Fabian Seitz per 3 jocs a 1, caient a semifinals davant Robert Lindner (Països Baixos), campió final, per un ajustat 3 a 2. Al partit pel bronze Sàlvia es va haver de retirar davant l’egipci Taha Elshafei amb 0 a 2 en contra, aconseguint la quarta plaça final.

A la mateixa categoria Marc Altarriba (Club Tennis Sabadell/BGS) va aconseguir la cinquena posició final. Altarriba va superar al polac Pawel Mienkus per 3 a 0 i a l’egipci Malek Abozahra per 3 a 1, caient aquarts de final davant el norueg Sebastian Hylland, sotscampió final, per un ajustat 3 a 2. a la lluita pels llocs victòries davant Elan Robenshtok (Israel) i el suís F. Seitz, ambdós per 3 a 0.

Bernat Serna (DIR Rocafort) va finalitzar a la 19ena posició, amb un balanç de 3 victòries, davant Ziad Shorim (Marroc) per 3 a 1, Joel Lund Forst (Dinamarca) per 3 a 1 i Caspar Honegger (Suïssa) per 3 a 0 i dues derrotes, davant Taha Elshafei i Viggo Hendricks (Anglaterra), ambdues per 3 a 0 . Finalment, Carlos Martín (Club Natació Sant Andreu/BGS) va caure a primera ronda davant el turc Mumen Bilen per 3 jocs a 0 i no va poguer disputar els llocs.

Resultats:

https://esf.tournamentsoftware.com/tournament/c9b9c412-5c75-406b-a90a-884da36187e6