Dark

Auto

Light

Dark

Auto

Light

5è títol per Iker Pajares al Campionat d’Espanya Absolut d’esquaix

Els passats dies 6 al 9 de Febrer les instal·lacions del DIR Rocafort de Barcelona van acollir l’edició del 2025 del Campionat d’Espanya Absolut d’esquaix tant en categoria femenina com en la masculina, amb una nombrosa participació d’esportistes representants de la Federació catalana.

A la categoria masculina el sabadellenc Iker Pajares (Club Tennis Sabadell/BGS, PSA 28) es va endur el títol de Campió d’Espanya, cinquè al seu palmarès, després dimposar-se a quarts de final al galleg Hugo Varela per 3 jocs a 1 i a les semifinals a Edmon López (Club Tennis Sabadell, PSA 264) per 3 jocs a 0. A la final Pajares va derrotar Bernat Jaume (Squash Project, PSA 42) per 3 jocs a 2, amb parcials d’11/5, 10/12, 11/8, 4/11 i 11/5 en 79 minuts de joc. Jaume s’havia desfet abans de la final de Marc Altarriba (Club Tennis Sabadell/BGS, PSA 487) a quarts de final i del canari Iván Pérez (BGS, PSA 110) a les semifinals, ambdós per 3 jocs a 0. Al partit pel bronze Edmon López va derrotar Iván Pérez per 3 jocs a 1. El valencià Alex Boni es va endur la consolació a l’imposar-se a Carlos Martín (CN Sant Andreu/BGS) per 3 a 0,

A la categoria femenina la murciana Cristina Gómez (PSA 108) va imposar-se a la final a la gallega Marta Domínguez (PSA 57) per un ajustat 3 a 2, remuntant un 0 a 2, amb parcials de 5/11, 7/11, 11/4, 11/8 i 16/14. Les catalanes Sofía Mateos (C:T Sabadell, PSA 126) i Ona Blasco (Tipi Park/Squash Project, PSA 172) van caure a les semifinals davant Gómez i Domínguez respectivament, ambdues per 3 jocs a 0. Blasco es va endur el bronze al superar Mateos per 3 jocs a 1. Montse Fajardo (Can Busqué , Igualada) va finalitzar a la cinquena posició.

Resultats:

https://rankedin.com/en/tournament/48536/campeonato-de-espana-masculino-2025

https://rankedin.com/en/tournament/48535/campeonato-de-espana-femenino-de-iberdrola-2025

Streaming:

https://www.youtube.com/@rfesquash3480